شکلات تخته ای لینت میتواند موجب تقویت رویش موی سر شود!

هشدار خبر خوب: شکلات تخته ای لینت می تواند سلامت شما را تقویت کند.

با این حال، کلمه کلیدی در اینجا “می توانم” است.

بسته به شکلات دقیقی که استفاده می کنید (و البته مقداری از آن که می خورید)، ممکن است از مزایای افزایش سلامتی دسر تخمیر شده بهره مند شوید.

Cordialis Msora-Kasago، RD، مدیر تغذیه منطقه ای Sodexo و سخنگوی آکادمی تغذیه و رژیم غذایی، می گوید: «به دنبال حداقل 70 درصد کاکائو باشید.

«هرچه این درصد بیشتر باشد، شکلات مغذی‌تر است.

همچنین، برچسب را برای مواد دیگر مانند شکر افزوده بررسی کنید.

شکر (و کالری های همراه با آن) از آنجایی که شکر جانشین مواد جامد کاکائوی تقویت کننده سلامتی می شود.

شکلات

مصرف یک خوراکی شیرین شده با شکر بسیاری از فواید سلامتی را که در مورد شکلات تلخ آموخته اید به حداقل می رساند.

Msora-Kasago پیشنهاد می‌کند، با این حال، اگر می‌خواهید یک خوراکی شکلاتی که کمی سیرکننده‌تر باشد، می‌خواهید، همیشه می‌توانید آن را با آجیل همراه کنید.

او می گوید: «به دنبال غذاهای سالم مانند آجیل باشید تا کارایی شکلات را افزایش دهید.

در مورد مواد مغذی که از شکلات تلخ با درصد بیشتری دریافت می کنید و مزایای سلامتی همراه با آن، بیایید نگاهی به فواید (و مشکلات) شکلات برای سلامتی بیاندازیم.

به آن به عنوان اجازه تسلیم شدن به کمی هوس شکلات هر روز فکر کنید.

تحقیقات این موضوع را تأیید می‌کند و نشان می‌دهد که مصرف متوسط شکلات (حداکثر شش وعده در هفته) می‌تواند به کاهش خطر ضربان قلب سریع کمک کند، که می‌تواند منجر به مشکلات قلبی یا سکته شود.

مطالعه دیگری این را تأیید می کند، نشان دادن یک شکلات خوش طعم می تواند خطر ابتلا به بیماری عروق کرونر قلب، سکته مغزی و دیابت را کاهش دهد، البته تا زمانی که مصرف آن را به شش وعده یا کمتر در هفته ادامه دهید.

به دنبال راه های بیشتری برای سالم ماندن هستید؟ حتما در خبرنامه ما ثبت نام کنید تا دستور العمل های روزانه و اخبار غذا را در صندوق پستی خود دریافت کنید!