نمایندگی خرید و فروش دستگاه قند خون در سراسر کشور

در سال های اخیر متاسفانه نرخ و آمار ابتلا به بیماری دیابت روند رو به افزایشی داشته است. افراد مبتلا به این بیماریِ گاهاً پنهان، تنها با استفاده از کنترل کردن قند خون خود به صورت مرتب قادر به مهار بیماری و به کار گیری اصول پایه ی درمان دیابت خواهند بود. از مهم ترین عوامل تاثیر گذار در کنترل قند خون می توان به آموزش و آگاهی، ورزش کردن، تغذیه مناسب، استفاده از دارو و اندازه گیری شخصی قند خون اشاره نمود. برای اندازه گیری قند خون از دستگاه های ویژه ی این کار که به نام پزشکی گلوکومتر شناخته می شوند، استفاده می گردد. امروزه خرید و فروش دستگاه قند خون هم به صورت اینترنتی و هم از طریق فروشگاه های لوازم پزشکی صورت می گیرد.

نمایندگی خرید و فروش دستگاه قند خون در سراسر کشور

عرضه دستگاه قند خون با بسته بندی جدید

عرضه دستگاه قند خون با بسته بندی جدیدانواع مراکز و فروشگاه دستگاه قند خون در سراسر کشورمان مشغول فعالیت و خدمات رسانی هستند. در هنگام فروش دستگاه قند خون، عرضه نوار قند خون و سوزن دستگاه نیز صورت می گیرد. معمولا وقتی برای اولین بار دستگاه را خریداری می کنید در بسته بندی آن باید یک پَک از سوزن و نوار قند خون نیز باشد. بعد از تمام شدن این تعداد می توانید دوباره آن ها را از مراکز و فروشگاه های معتبر خریداری نمایید. با استفاده از این دستگاه دیگر نیازی به آزمایش های قند خون با فاصله ی زمانی کم نیست. شما طبق دستور پزشک می توانید هر روز قند خود را به طور مرتب بسنجید، و در صورت بالا رفتن قند یا پایین آمدن آن از دارو یا مواد غذایی توصیه شده توسط پزشک استفاده نمایید.

به تمامی بیماران مبتلا به دیابت توصیه می شود که همیشه یک دستگاه سنجش قند خون شخصی در منزل یا محل کار خود به همراه داشته باشند.

نکات مهم هنگام خرید دستگاه گلوکومتر

نکات مهم هنگام خرید دستگاه گلوکومتریکی از نکات مهم در هنگام خرید دستگاه قند خون یا گلوکومتر مشورت با پزشک است، که با توجه به وضعیت شما چه نوع دستگاهی مناسب تر خواهد بود. زیرا دستگاه گلوکومتر هم انواع مختلفی دارند. بعضی از مدل های این دستگاه فقط میزان قند خون را ندازه گیری می کنند، اما بعضی از مدل ها دارای حافظه داخای هستند که تمامی تاریخ ها و ارقام را ثبت می نمایند و در مواقع لزوم می توان به آن ها مراجعه کرد و میزان قند خون خود را در یک دوره مشاهده نمود.

توجه داشته باشید، فروشنده دستگاه گلوکومتر باید یک پک کامل را شامل اقلام زیر می باشد، به فروش برساند.

  • دستگاه اندازه گیری قند
  • یک بسته سوزن لنست
  • نوار تست خون
  • قلم نمونه گیری خون یا قلم لنست
  • دفترچه راهنما به همرا لوح فشرده
  • کارت ضمانت یا گارانتی
  • و یک کیف که تمامی اقلام دستگاه در آن جای گیرد.

مراکز فروشنده نوار قند خون و سوزن لنست انواع بسته ها ۵۰ تایی و ۱۰۰ تایی این محصولات را به خریداران عرضه می نمایند. در هنگام خرید توجه داشته باشید محصول شرکت معتبری را انتخاب نمایید. برای این امر می توانید از پزشک یا فروشندگان راهنمایی بگیرید.

فرآیند فروش دستگاه گلوکومتر در بازار ایران

فرآیند فروش دستگاه گلوکومتر در بازار ایراناز آن جا که دیابت یکی از شایع ترین بیماری های متابولیستی در کشور ما محسوب می شود، فرآیند خرید و فروش دستگاه گلوکومتر در بازار ایران رو به افزایش بوده است. با استفاده از گلوکومتر دیگر نیازی به رفتن به آزمایشگاه نخواهد بود و بیمار به راحتی در منزل قادر به تست قند خون خواهد بود. یکی از ویژگی های بسیار مفید دستگاه گلوکومتر این است که برای سنجش قند خون تنها به نمونه کوچکی (به اندازه سر سوزن ) از خون لازم است، لذا استفاده از این دستگاه برای افرادی که نیاز دارند هر روز یا روزی چند بار قند خون خود را اندازه بگیرند بسیار کاربرد دارد. نحوه کارکرد این دستگاه نیز بسیار ساده و روشن بوده و هر فرد بیمار در هر سنی می تواند قند خون خود را بدون کمک کسی، چک نماید.

قیمت دستگاه قند خون در بازار جهانی

قیمت دستگاه قند خون در بازار جهانیبا توجه به این که در سال های اخیر نرخ تورم در بازار جهانی به صورت چشمگیری بالا بوده، این امر بر روی یقیمت تمامی اقلام از جمله دستگاه قند خون نیز تاثیر خود را گذاشته است. به شکلی که در کشور ما نیز تهیه ی بسیاری از اقلام پزشکی مرتبط با دستگاه قند خون مانند سوزن و نوار تست مشکل شده است. و در صورت موجود بودن افزاریش قیمت داشته اند. بدین سبب که متریال تولید این محصولات نیز به سختی تهیه می شود و تمامی این عوامل دست به دست هم داده اند و تاثیر خود را بر قیمت این دستگاه در سطح بازار جهانی گذاشته اند.

دستگاه گلوکومتر ژاپنی به عنوان محصول کشوری که برای اولین بار این دستگاه را تولید کرد، یکی از پرطرفدار ترین های این محصول در بازار جهانی می باشد. بهترین برند ها های تولید کننده  با رقابتی تنگاتنگ در جهت جلب رضایت و فروش بیش از پیش در بازار های جهانی  در این کشور مشغول هستند و محصولات خود را به تمامی کشور های آسیا، امریکا، اروپا و … صادر می کنند.

نمایندگی پخش دستگاه قند خون در کشور

نمایندگی پخش دستگاه قند خون در کشوراز آنجایی که خرید دستگاهی با کیفیت و طول عمر بالا همواره از مهم ترین فاکتور های خرید بوده، مراکز نمایندگی دستگاه قند خون بهترین مراجع تهیه و خرید این محصول در کشور محسوب می شوند. زیرا مشتریان علاوه بر اطمینان از مرغوبیت دستگاه از ضمانت و گارانتی نیز برخوردار خواهند شد. نمایندگی های پخشی که در سراسر کشور مشغول فعالیت و ارائه خدمات هستند، به صورت مستقیم با تولید کننده و یا شرکت وارد کننده دستگاه در ارتباط است، پس این نمایندگی ها به عنوان معتبر ترین مراکز فروش دستگاه قند خون به بیماران مبتلا به دیابت معرفی می شوند. همچنین از طریق خرید از این مراکز می توانید اطمینان حاصل نمایید، که پس اتمام سوزن و نوار به محصولات شرکت تولید کننده یا وارد کننده این لوازم دسترسی دارید و یا در صورت بروز نقص و خرابی دستگاه می توانید نسبت به تعمیر آن از طریق نمایندگی اقدام نمایید.

نکته ی مهم دیگر این که اگر شما دارو هایی مصرف استفاده می کنید که حاوی قند می باشند، باید از نوار های تست خاصی استفاده کنید. زیرا در این شرایط برخی از نوار های تست مانند مدل GDH-PQQ میزان قند خون را به درستی تشخیص نمی دهند. از این جهت است که گفته شده در هنگام تهیه دستگاه حتما با پزشک معالج خود مشورت نموده و او را در جریان تمامی دارو های مورد مصرف خود قرار دهید.