این 6 پوشیدنی به مدیریت دیابت، ردیابی سطح گلوکز کمک می کند

افزایش تعداد موارد دیابت، شرکت‌های فناوری پزشکی را به سمت تجارت پوشیدنی سوق داده است. به عنوان مثال، FreeStyle Libre توسط Abbott یک سیستم 14 روزه است که به طور مداوم سطح گلوکز را کنترل می کند. این سیستم شامل یک خواننده دستی و یک حسگر است که در پشت بازو قرار دارد و درست زیر پوست قرار می‌گیرد. افراد در ایالات متحده برای این سیستم کمتر از صفر دلار یا حداکثر 75 دلار در ماه بسته به بیمه خود پرداخت می کنند.

بیشتر بخوانید: خرید روتختی یکبار مصرف

 

 

سیستم DASH Omnipod با ارائه مداوم انسولین با نرخ های تعیین شده و متغیر در طول روز برای تقلید از ترشح انسولین در پانکراس سالم کار می کند. قیمت کیت ستاره حدود 650 دلار و یک بسته 10 تایی می تواند بیش از 350 دلار باشد. هر غلاف کوچک و ضد آب تا 72 ساعت انسولین تحویل می دهد.

بیشتر بخوانید: تولیدی لباس یکبار مصرف بیمارستانی

برای استفاده از این پوشیدنی Eversense، یک ارائه‌دهنده مراقبت‌های بهداشتی آموزش دیده باید ناحیه را بی‌حس کند و یک حسگر را در بالای بازوی شما قرار دهد و شما می‌توانید تا سه ماه از آن استفاده کنید. قیمت CGM بلند مدت از 99 دلار به اضافه هزینه قرار دادن سنسور توسط ارائه دهنده شما شروع می شود. این سیستم که از یک فرستنده هوشمند و یک برنامه تلفن همراه نیز تشکیل شده است، هر پنج دقیقه یکبار نظارت بر قند را در زمان واقعی ارائه می دهد.

بیشتر بخوانید: گان جراحی رنگی

سیستم MiniMed 670G فناوری ارائه می دهد که برخی از عملکردهای یک پانکراس سالم را با ارائه دو سطح تحویل خودکار انسولین تقلید می کند. قیمت کامل خرده فروشی حدود 8000 دلار است.

MiniMed

K’Track Glucose از PKvitality سطوح گلوکز را در زمان واقعی روی مچ دست شما قرار می دهد. این دستگاه که شبیه یک ساعت هوشمند است، هشدارهای محتاطانه ای برای کمک به جلوگیری از اپیزودهای هیپرگلیسمی و هیپوگلیسمی دارد. K’Track Glucose همچنین می تواند مراحل انجام شده، مسافت طی شده و کالری سوزانده شده را ردیابی کند.

بیشتر بخوانید:  لباس اسکراب بارداری

Dexcom G6 گیرکردن انگشتان معمولی را از بین می برد و سنسور به مدت 10 روز دوام می آورد. برنامه Dexcom G6 به کاربران اجازه می دهد تا داده های خود را با حداکثر 10 نفر از جمله کادر پزشکی به اشتراک بگذارند. برای کسانی که خرده فروشی پرداخت می کنند، یک جعبه سنسور حدود 350 دلار قیمت دارد.

دکسکام