سفید کننده یه محصول خانگی روزمره است

سفید کننده یک کالای معمولی خانگی است که برای تمیز کردن و ضدعفونی سطوح، تمیز کردن لباس ها و تمیز کردن پارچه استفاده می شود. وایتکس برای خشکاندن درخت خانگی، که بر اساس دستورالعمل های برچسب، از جمله تهویه و حفاظت توصیه شده استفاده می شود، به طور شگفت انگیزی برای انسان غیر سمی است. این ممکن است منجر به رضایت خاطر شود. استفاده نادرست، به ویژه هنگامی که با مواد دیگر مخلوط شود، می تواند مضر یا حتی کشنده باشد.

مک کنزی و همکاران در یک مطالعه اطفال در سال 2010 در یک دوره 16 ساله گزارش شد که کمتر از 270000 کودک آمریکایی (کمتر از 5 سال) توسط محصولات تمیز کننده خانگی مجروح شدند. وایتکس اسید است یا باز منبع اصلی (37٪) و معمولاً از طریق بلع (63٪) بود. بطری اسپری رایج ترین منبع (40%) بود.

قابل اعتماد و متخصص:
پاتوفیزیولوژی
وام خود اشتغالی بانک کشاورزی به ویژه سطوح فلزی خورنده است. خود سفید کننده به راحتی با آب رقیق می شود و می تواند بر روی سطوح، از جمله پوست، با تیوسولفات سدیم (در صورت لزوم) خنثی شود.

واکنش مستقیم: واکس کاپشن چرم با بافت های بیولوژیکی واکنش می دهد و با دناتوره شدن پروتئین باعث تحریک و مرگ سلولی می شود. این واکنش برای بافت‌های حساس‌تر مانند سیستم تنفسی و چشم‌ها شدیدتر است و برای بافت‌های مقاوم‌تر مانند دستگاه گوارش (که به pH پایین عادت کرده‌اند) و پوست (که برای تماس با محیط سازگار است) شدیدتر است. .

واکنش غیرمستقیم: برای قرار گرفتن در معرض ثانویه ناشی از اختلاط عمدی یا غیرعمدی با سایر مواد شیمیایی، باید شاخص بالایی از سوء ظن حفظ شود. این واکنش‌های ثانویه ممکن است باعث تولید مواد شیمیایی سمی‌تر شوند که هر کدام مشخصات سمیت خود را دارند. مهمترین آنها گاز کلر است که به عنوان یک عامل جنگ شیمیایی مورد استفاده قرار گرفته است.

  • منابع:
    1. Epidemiology

  • تبلیغات: 
    1. دوخت کت شلوار دامادی با حوله
    2. تصویر اولین زن آشپز ایرانی که از گوگرد برای ترش کردن غذا استفاده کرد!
    3. راهنمای جامع انتخاب کفش مجلسی زنانه
    4. راز موفقیت در پول در آوردن را از افراد باتجربه بیاموزید