قیمت گلوکومتر با بهترین کیفیت در بازار جهانی

قیمت گلوکومتر با بهترین کیفیت در بازار جهانی متفاوت می باشد، قیمت این دستگاه ها بستگی به کیفیت و کارایی آنها دارد. دستگاه گلوکومتر کارایی زیادی برای افراد قندخونی دارد، دیابتی ها با استفاده از دستگاه تست خون میزان گلوکز خون خود را به طور مرتب بررسی می کنند. 

قیمت گلوکومتر با بهترین کیفیت در بازار جهانی

بخش دستگاه گلوکومتر در کلان شهرها

بخش دستگاه گلوکومتر در کلان شهرهابرای خرید گلوکومتر در کلان شهرها می توانید به مراکز و داروخانه های بزرگ مراجعه کنید. 


کنتورهای قند خون که برای استفاده متخصصان مراقبت های بهداشتی طراحی شده اند ، از دهه ۱۹۷۰ در دسترس بوده اند و دستگاه های مناسب برای خود نظارت برای اولین بار در سال ۱۹۸۰ در انگلستان در دسترس قرار گرفتند. از آن زمان ، آنها در سرعت ، دقت و قابلیت اطمینان بهبود یافته اند، اکنون از بسیاری از تلفن های همراه کوچکتر هستند و امکان آزمایش دقیق را فراهم می کنند. حمایت از بیماران دیابتی می تواند شامل مشاوره در مورد این دستگاه ها باشد.

پیشرفت در فن آوری نظارت بر قند خون شامل کدگذاری خودکار ، همه در یک سیستم ، کنتور صحبت ، حافظه خواندن بزرگ ، سازگاری IT و تجزیه و تحلیل الگوهای است. کمک به افراد برای انتخاب یک مانیتور قند خون که متناسب با نیاز آنها باشد ممکن است منجر به کنترل بهتر قند خون شود. برای مبتلایان به دیابت نوع ۱ ، انستیتوی ملی بهداشت و درمان و تعالی بالینی توصیه می کند که خود نظارت بر قند خون باید بخشی از یک بسته یکپارچه باشد که شامل رژیم های انسولین و آموزش مناسب برای حمایت از انتخاب و دستیابی به نتایج بهینه دیابت است.

 

معتبرترین واردکننده گلوکومتر در کشور

معتبرترین واردکننده گلوکومتر در کشوربرای سفارش گلوکومتر عمده می توانید به کارخانه های تولید کننده مراجعه کنید. بهترین گلوکومتر ایرانی  دارای کارایی بی شماری می باشد. 


کنتورهایی که شامل دستگاه های قابل تعویض هستند و نمونه خون را در یک سیستم انتگرال جمع می کنند نیز ساخته شده است بنابراین بیماران مجبور نیستند چندین اجزای جداگانه را حمل کنند. ادغام نوارهای آزمایشی و لانکت در دستگاهها همچنین بدان معنی است که کاربران مجبور نیستند از لانکت و نوارهای فردی استفاده کنند. به عنوان مثال ، دستگاه Accu-Chek Mobile دارای یک دستگاه لانچری است که به آن متصل است و با یک درام مجهز شده است که شامل شش لانکت و یک نوار مداوم از ۵۰ نوار تست است. (در حال حاضر برخی از دستگاه های اعطایی نیز با طبل های حاوی تعدادی لانکت بارگذاری شده اند.)

کمک به افراد برای انتخاب مانیتور قند خون که به بهترین وجه متناسب با نیازها و شیوه زندگی آنها باشد به این معنی است که آنها به احتمال زیاد از روال آزمایش خود پیروی می کنند و کنترل قند خون خود را بهبود می بخشند. علاوه بر مشاوره در مورد استفاده از دستگاه (در صورت مناسب بودن نظارت گلوكز) ، داروسازان باید با افراد دیابتی در مورد چگونگی اطمینان از نتایج گلوكز خونی كه به دست می آورند تا حد امکان دقیق صحبت كنند.

صادرات گلوکومتر به کشور های آفریقایی

صادرات گلوکومتر به کشور های آفریقاییجدیدترین گلوکومتر ایران و تجهیزات پزشکی خانگی مدرن به کشورهای آفریقایی صادر می شود، صادرات این دستگاه ها درآمد خوبی برای شرکت ها و نمایندگی های پخش دارد. 


کنتورهای اخیر از نوارهای تست رآجنت خشک ، نور سنج بازتابی و حسگرهای زیستی برای ارزیابی میزان گلوکز در نمونه های خون استفاده کرده اند. در سال ۲۰۰۴ ، متر بر اساس واکنش با استفاده از گلوکز دهیدروژناز و فلاوین آدنین دینوکلئوتید معرفی شد. طیف وسیعی از متر در دسترس افراد مبتلا به دیابت طی دو دهه گذشته با افزایش عملکرد و ترکیب فن آوری ها و ویژگی های بطور روزافزون افزایش یافته است. به عنوان مثال ، با استفاده از کنتورهای قدیمی ، کاربران مجبور بودند قطره خون را در بالای نوار تست قرار دهند (که ممکن است کثیف باشد و اغلب منجر به خون زیاد در نوار شود) اما اکثر دستگاه ها اکنون فقط لبه نوار تست را لمس می کنند. لبه افت و خون به داخل نوار کشیده می شود. توجه داشته باشید که مبتلایان به دیابت باید آگاه باشند که هنوز هم نیاز به انجام بررسی های دوره ای کنتورهای خود با استفاده از محلول کنترل دارند.

سفارش گلوکومتر خانگی به صورت عمده

سفارش گلوکومتر خانگی به صورت عمدهدر فروشگاه کالای پزشکی، انواع دستگاه گلوکومتر با کیفیت های متفاوت به فروش می رسد. 


کنتور قند خون چگونه کار می کند

در ابتدا کنتورهای گلوکز خون از واکنش گلوکز اکسیداز و پراکسیداز برای ایجاد تغییر رنگ متناسب با سطح گلوکز در یک نمونه خون استفاده می کردند. سپس تغییر رنگ در یک سلول فوتوالکتریک اندازه گیری شد. پس از آن ، متر با استفاده از سیستم های بیوسنسور گلوکز خون در دسترس قرار گرفت. اینها از گلوکز اکسیداز استفاده کرده و اکسیژن را در واکنش گلوکز اکسیداز با واسطه انتقال الکترون فروسن جایگزین کردند. فروسن در الکترود برای تولید یک جریان ، که یک سنسور آن را شناسایی می کند ، مجدداً اکسیداسیون می شود. کنتورهای بعدی از گلوکز دهیدروژناز و کوآنون پیرولوکینولین کوآنزیم استفاده کردند. واکنش آنها نسبت به واکنش گلوکز اکسیداز حساس تر است اما مستعد مداخله در غلظت های بالای مالتوز یا گالاکتوز است و به همین دلیل ممکن است برای بعضی از افراد مبتلا به دیابت مناسب نباشد.


ارسال گلوکومتر خانگی درب منزل

ارسال گلوکومتر خانگی درب منزلسایت های فروش برای ارسال گلوکومتر خانگی هزینه ای از مشتری دریافت نمی کنند، قیمت گلوکومتر مچی به نسبت دستگاه های دیگر ارزان تر می باشد. 


بیشتر افرادی که باید سطح قند خون خود را بررسی کنند ، درمورد متر از پرستار دیابت یا پزشک معالج خود مشاوره می گیرند. در حقیقت ، کتی مالتون ، مشاور بالینی دیابت انگلیس خاطرنشان کرد که اکثر مبتلایان به دیابت که نیاز به متر دارند در کلینیک دیابت یک نفر دریافت می کنند. وی گفت: “یک متخصص بهداشت و درمان می تواند در این زمینه به آنها کمک کند و در مورد چگونگی استفاده از آن آموزش هایی را ارائه دهد.” “داروسازان به احتمال زیاد با افراد مبتلا به دیابت نوع ۲ که تازه تشخیص داده شده اند برخورد می کنند و نمی توانند یک متر از پزشک معالج خود بگیرند ، اما می خواهند قند خون خود را آزمایش کنند.”

شرکت تولید کننده گلوکومتر ارزان در شیراز

شرکت تولید کننده گلوکومتر ارزان در شیرازشرکت گلوکومتر ارزان، اقدام به پخش دستگاه ها به سراسر کشور می کند، فروشنده گلوکومتر تهران تلاش می کند بهترین دستگاه ها را برای فروش آماده کند. 


به افرادی که به تازگی مبتلا به دیابت نوع ۲ تشخیص داده شده اند ، باید فقط به عنوان بخشی از آموزش خودمدیریت خود ، قند خون را کنترل کنند. ۳ توصیه می کند متخصصان بهداشت و درمان باید با بیماران در مورد اهداف نظارت گفتگو کنند و توافق کنند که نتایج چگونه باید باشد. تفسیر و عمل کرد. خود نظارت بر گلوکز پلاسما باید در اختیار افراد مبتلا به دیابت نوع ۲ و درمورد انسولین یا داروهای کاهش دهنده گلوکز خوراکی قرار گیرد تا اطلاعاتی در مورد هیپوگلیسمی ارائه دهد. خود نظارت باید در اختیار بیمارانی باشد که نیاز به ارزیابی تغییرات در کنترل گلوکز ناشی از تغییر در داروها و شیوه زندگی یا نظارت بر تغییرات در طول بیماری یا اطمینان از ایمنی در طول فعالیت ها ، از جمله رانندگی دارند. گفته می شود که استفاده مداوم از خود پایش قند خون باید حداقل سالانه و بصورت ساختاری ارزیابی شود.