این روزها، تولیدکنندگان مختلف زیادی وجود دارند که کاپشن زنانه جک ولف اسکین را تولید می کنند و بیایید در مورد تولید کنندگان صحبت کنیم و آنها موظفند محصول خود را مانند کاپشن های چرمی را در مقادیر زیاد تولید کنند و پس از آن باید قبل از عرضه آن برای فروش به توزیع کنندگانی که قادر به خرید مقادیر زیاد هستند، از فروش محصول به سود خود پی ببرند و تولیدکنندگان می خواهند محصولاتی مانند ژاکت کفش چرمی بسازند تا مشتریانشان مجبور نباشند خودشان را بسازند.
ایده این است که خریداران نهایی (میتوانند مصرفکنندگان، کسبوکارها یا سازمانهای دولتی باشند) میتوانند با خرید کتهای چرمی ساختهشده توسط دیگران، به میزان قابل توجهی در زمان و هزینه خود صرفهجویی کنند و در زمان و هزینه خود صرفهجویی کنند و تولیدکنندگان مایل به انجام این کار هستند زیرا می توانند برای بهبود زندگی مدیران، مشتریان و کارمندان خود سود کسب کنند.
تولیدکنندگان برای به دست آوردن پولی که برای پوشش هزینه های خود و کسب سود معقول نیاز دارند، معمولاً محصولات خود را مانند کاپشن های چرمی را با قیمت دو برابر یا با سود ناخالص 50 درصد به فروش می رسانند و در حالی که حاشیه سود ناخالص می تواند با این رقم “معمولی” متفاوت باشد، تولیدکنندگان باید دلیل انحراف از این هدف را درک کنند.
برای مؤثر بودن و نگه داشتن قیمتهای خود در سطوح «معقول»، اکثر تولیدکنندگان باید محصولاتی مانند ژاکتهای چرمی را تولید کنند و تولیدکنندگانی هستند که کار سفارشی یا کمی انجام میدهند، اما برای بقا و پیشرفت باید قیمتهای سفارشی بگیرند.
در زنجیره توزیع کاپشن چرم، عمده فروشان یک حلقه اساسی در زنجیره تامین و بازار هستند و آنها تعداد زیادی کاپشن چرمی را مستقیماً از سازنده خریداری می کنند و سپس آنها را برای فروش جداگانه بسته بندی می کنند.
مشتریان عمده فروشان بسیار متنوع است و می تواند شامل خرده فروشان، مشاغل تجاری و حتی سازمان ها یا افرادی باشد که خود از محصولات استفاده می کنند. بیایید درباره نقش هایی که عمده فروشان در بازار بازی می کنند صحبت کنیم.