موفقیت یک پشت کنکوری پس از 60 سال!

به تازگی یک فردی را که در پشت کنکور بوده است را با دارا بودن 60 سال در دانشگاه مورد علاقه خود یافته اند که یک امری بسیار مهم و موفقیت آمیز بوده است.

 دستگاه فشار خون

امروزه افراد زیادی دچار بیماریها و مشکلاتی مانند، قند خون و فشار خون هستند و ضرورت دارد که این افراد از میزان قند خون و فشار خون خود مطلع باشند که دستگاه دوکاره تست قند خون و فشارسنج یکی از بهترین دستگاهها برای نشان دادن میزان قند خون و فشار خون است. یکی از مزیتهایی که دستگاه فشار خون  دارد این است که دارای واحدهای اندازه گیری مختلف قند خون و فشار خون بوده که همه افراد می توانند واحد مناسب با منطقه خود را انتخاب کنند تا دستگاه به صورت دقیق میزان قند و فشار خون را نشان دهد.

دستکش لاتکس

برای خرید دستکش های یکبار مصرف خود باید به مواردی توجه کرد که بسیار مهم است، از جمله دوام دستکش است به آسانی پاره نشود و راحتی آن که در ان دست ما فشار وارد نشود که باعث شود خون کمتری به دست ما برسد و از کارایی آن کاسته شود. دستکش ونیل و دستکش لاتکس یکی از دستکش هایی است که در کارخانه تولید دستکش جراحی حریر ایران ساخته و تولید میگردد و از ماده ای مصنوعی به نام پی وی سی پلی ونیل کلرید ساخته می شود و البته این نوع دستکش ها هیچ گونه حساسیتی ایجاد نمی کنند.

خرما مضافتی

یکی دیگر از انواع خرما که علاوه بر طعم بی نظیر برای افراد دیابتی نیز بسیار مفید است خرما مضافتی می باشد و در دسته خرما های خشک دسته بندی می شوند این خرما برای افراد دیابتی هیچ گونه منعی در مصرف ندارد. خرما مضافتی یکی از ارقام انواع خرما با کیفیت است که بدلیل طعم و رطوبتی که دارد، طرفداران زیادی را به خود جلب نموده است. این محصول یعنی خرما مضافتی با داشتن قابلیت صادراتی به اغلب کشور های همسایه و دیگر کشور ها صادر می شود.

 

خرما زاهدی بوشهر

معروف ترین محصول و میوه جنوبی خرما زاهدی بوشهر می باشد که انواع مختلف آن نظیر پیارم، کبکاب، زاهدی و غیره در بین همه افراد و همه نقاط ایران پر طرفدار است و به همین جهت در سراسر ایران به فروش می رسد و به بازار سراسر شهرهای ایران ارسال می گردد.خیلی از مصرف کنندگان و خریدران خرما به دنبال خرما زاهدی اهواز و بوشهر هستند زیرا این خرما علاوه بر کیفیت خوب دارای طعم عالی می باشد و ماندگاری بیشتری در مقابسه با سایر خرماها دارد.