لیست قیمت دستگاه تست قندخون در بازار ایران

لیست قیمت روز دستگاه گلوکومتر مچی در بازار ایران در فروشگاه ها و سایت های اینترنتی مشخص شده است. قیمت این دستگاه های تست قند خون دچار نوساناتی در طول سال می شود. افراد دیابتی برای کنترل کردن میزان قند خود از دستگاه گلوکومتر یا قندخون استفاده می کنند. 

لیست قیمت دستگاه تست قندخون در بازار ایران

خرید و سفارش دستگاه گلوکومتر طرح جدید

خرید و سفارش دستگاه گلوکومتر طرح جدیدخرید و سفارش جدیدترین دستگاه گلوکومتر، از سایت ها و فروشگاه های مجازی به صورت آنلاین امکان پذیر است. 

گلوکومتر دستگاه کوچک مفیدی است که مخصوص بیماران دیابتی شامل قند خون بالا و بیماران قند خون پایین ساخته شده است. این به بیمارانش کمک می کند تا دیابت فعلی یا قند خون خود را بررسی و درک کنند که این امر کار آنها را آسان می کند، زیرا آنها مجبور نیستند در مراکز تشخیصی که در آن مجبور به صرف هزینه های سنگین و وقت با ارزش خود هستند ، برای این آزمایش بروند. برای بیماران دیابتی ، عامل خطر افزایش یا افت ناگهانی سطح قند خون بیش از حد بالا است. این اتفاق می افتد زیرا میزان قند خون به راحتی می تواند از بسیاری از عوامل خارجی مانند کیفیت و کمیت مواد غذایی ، عادت های منظم ورزش ، تنش و برخی عوامل مهم دیگر متأثر شود.

بنابراین وقتی هر یک از این عوامل مطابق با ضرورت وضعیت سلامتی فعلی بیمار انجام نشوند ، می تواند مستقیماً سطح قند خون خود را بالا ببرد یا کاهش دهد. با این حال ، با استفاده از گلوکومتر ، بیماران و پزشکان آن از آرامش زیادی برخوردار هستند زیرا می تواند بلافاصله پایین آمدن یا بالا آمدن ناگهانی سطح قند خون در بدن را نشان دهد. بدن ما به طور طبیعی برای استفاده از گلوکز یا قند موجود در خون به خوبی سازمان یافته است. با این حال ، در موارد بیماری های دیابت بدن شما قادر به تولید هورمون انسولین نیست که به سلول های بدن کمک می کند تا از گلوکز موجود در خون استفاده کنند تا انرژی تولید کنند که باعث افزایش یا کاهش سطح قند خون می شود.

فرد مبتلا به دیابت به راحتی کنترل می شود اگر به موقع کنترل نشود مانند فشار خون بالا ، کلسترول بالا و بیماری های قلبی عروقی که همه شرایط سلامتی را تهدید می کنند. بنابراین برای جلوگیری از بروز این مشکلات مهم بهداشتی و ساده تر کردن زندگی یک بیمار مبتلا به دیابت ، اختراع گلوکومتر در بخش پزشکی واقعاً کمک بزرگی است نه تنها برای فرد مورد نظر بلکه برای اعضای خانواده آنها نیز کمک محسوب می شود. با دسترسی به میزان ابتلا به دیابت فعلی ، می توانید زندگی خود را بسیار ساده تر از گذشته انجام دهید ، زیرا با این حساب می فهمید که آیا رژیم غذایی شما دنبال می کنید ، داروهای فعلی و شیوه زندگی شما دقیقاً مناسب شما هستند یا خیر.

روش کار گلوکومتر

مزایای استفاده از گلوکزومتر مراحل یا روش استفاده از گلوکومتر برای تست سطح گلوکز شما بسیار ساده است. درست مانند روش تست آن ، مرحله بررسی گزارش تست آن نیز آسان است زیرا این نوارهای تست به روشی بسیار ساده طراحی شده اند تا کاربر پسند باشد. در ابتدا ، کاربر برای نظارت بر سطح گلوکز ، باید از نمونه خون خود استفاده کند. این نمونه از انگشت از طریق لانچ گرفته می شود. فقط یک نمونه از میکرو لیتر خون به عنوان نمونه مصرف می کند. دستگاه گلوکومتر حاوی نوار تست است که آنزیمی دارد که گلوکز به گلوکونولاکتون اکسیدان می کند. این واکنش اکسیداسیون با انتقال الکترون به سایر ترکیبات نشانگر جریان الکتریکی ایجاد می کند. این عمل سپس سطح دقیق قند موجود در نمایشگر دیجیتال را با دقیق ترین شکل ممکن نشان می دهد.

جدا از نظارت بر وضعیت فعلی گلوکز ، این دستگاه گلوکزومتر دارای ویژگی های پیشرفته دیگری مانند نرم افزار ردیابی غلظت گلوکز ، همگام سازی خوب است. ویژگی مدیریت داده ، ذخیره سازی حافظه و ، ویژگی های ارتباط بی سیم و … به همین دلیل دستگاههای مدرن گلوکومتری اولین توصیه های پزشکان برای بیماران دیابتی برای تعادل مناسب و کنترل سطح قند آنها و جلوگیری از خطر ناگهانی خطر سلامتی هستند. با این حال در حالی که با استفاده از این دستگاه کنترل سطح گلوکز ، کاربر باید برای اطمینان از بهداشت و ایمنی شخصی خود ، از برخی موارد مهم مراقبت کند تا از ۱۰۰٪ گزارش دقیق آزمایش اطمینان حاصل کند. قبل از بیرون آوردن خون از آن ، انگشت خود را کاملاً بشویید تا از ابتلا به عفونت در محل لک انگشت جلوگیری کنید.

خریدار دستگاه گلوکومتر در بازار جهانی

خریدار دستگاه گلوکومتر در بازار جهانیخریدار دستگاه قندخون برای خرید دستگاه قندخون، باید به مراکز و نمایندگی های معتبر مراجعه کند و در هنگام خرید به مشخصات دستگاه گلوکومتر توجه کنند. 

دستگاه تست قند خون گلوکزومتر با ایجاد صرفه جویی در وقت و انرژی خود برای انجام آزمایش های آزمایشگاهی ، موجب رفاه حال یک بیمار مبتلا به دیابت می شود. جدای از این ، این امر باعث می شود تا با به روز نگه داشتن آنها در مورد تأثیر داروهای آنها بر سلامتی و بر اساس تغییرات ناگهانی در شیوه زندگی ، آنها را به شیوه زندگی خود ارتقا دهند. با توجه به وضعیت به روز شده سطح گلوکز خون ، بیمار می تواند در مورد تغییرات لازم که در الگوی درمانی موجود و همچنین شیوه زندگی خود انجام می شود ، تصمیم بگیرد. به طور خلاصه ، می توانیم پس از تجزیه و تحلیل این مزایا همه کاره گلوکومتر برای یک بیمار مبتلا به دیابت بگوییم که هر فرد دیابتی باید این وسیله واقعاً مؤثر را خریداری کند تا بتواند سطح قند خون خود را کنترل کرده و زندگی خود را راحت تر و راحت تر انجام دهد.

 

قطب تولید دستگاه گلوکومتر در کشور

قطب تولید دستگاه گلوکومتر در کشورقیمت دستگاه گلوکومتر در مراکز و داروخانه های مختلف باهم فرق می کند، قطب تولید دستگاه گلوکومتر در کشور به تولید بهترین دستگاه های قند خون می پردازد. 

 

 

دستگاه های مدرن گلوکومتر با یک تکنیک بسیار پیشرفته ساخته شده اند به همین دلیل نه تنها داده های شما را برای یک روز فراهم می کند بلکه ویژگی ذخیره سازی خوب حافظه باعث می شود تا شما در طول یک هفته یا بیشتر از روند سلامتی خود آگاه شوید. این واقعاً فایده ای شگفت انگیز و جالب است که بتوانید وضعیت گلوکز گذشته خود را بدانید زیرا می توانید به راحتی آن را ضبط کنید یا مستقیماً در نمایش روند سلامتی خود مشاهده کنید که به طور واضح تمام فراز و نشیب های وضعیت قند خون شما را نشان می دهد. این روند باعث می شود مسیر شما و همچنین پزشکان در روند درمانی شما آسان تر شود زیرا آنها می توانند بدانند که چه عواملی و تغییر شیوه زندگی بر سلامتی شما تأثیر می گذارد. بر این اساس ، پزشک تصمیم خواهد گرفت یا با همان دارو ادامه دهد یا براساس گزارش وضعیت سلامتی شما که در دستگاه گلوکومتر نشان داده شده است ، تغییراتی را تجویز کند.

فروشنده دستگاه قندخون از کارخانه تولیدی

فروشنده دستگاه قندخون از کارخانه تولیدیفروشنده دستگاه های قند خون، در فروشگاه خود انواع این دستگاه ها را برای تست قند به مشتریان ارائه می دهد و به عرضه دستگاه گلوکومتر مچی هم می پردازد. 

 

این به نگه داشتن سطح گلوکز در محدوده هدف کمک می کند، هر بیمار دیابتی میزان مشخصی از سطح قند خون خود را دارد که براساس چندین عامل از جمله سن شما ، انواع دیابت (نوع ۱ یا نوع ۲) و سایر مشکلات سلامتی موجود توسط پزشکان تعیین می شود. دانستن این دامنه هدف برای همه افراد دیابتی بسیار مهم است زیرا دانش روشن آن به آنها کمک می کند تا با ردیابی آن از طریق گلوکومتر ، هر از گاهی آن را در محدوده هدف نگه دارند. دستگاه گلوكومتر با كنترل منظم سطح گلوكز خون ، شما را قادر مي سازد تا سلامت ديابت را به تنهايي كنترل كنيد. این باعث می شود تا شما و اعضای خانواده تان روشن شود که آیا درمانی که انجام می دهید در واقع برای شما به شکل صحیح کار می کند یا خیر. اگر هیچ پیشرفت مؤثری در سلامت دیابت خود مشاهده نکردید ، می توانید با مشورت با ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی خود ، میانجیگری دیگری را انتخاب کنید.

مجوز صادرات دستگاه قندخون

مجوز صادرات دستگاه قندخونشرکت دستگاه قندخون، مجوز صادرات این دستگاه را دریافت کرده و به ارسال دستگاه تست قندخون به سایرکشورها می پردازد. در فروشگاه لوازم پزشکی، انواع دستگاه های گلوکومتر با مشخصات عالی به مشتریان عرضه می شوند. 

دستگاه گلوکزومتر با نظارت بر سطح گلوکز شما بدون در نظر گرفتن زمان و مکان ، شما را در آگاهی از وضعیت سلامتی فعلی شما تسهیل می کند. دانش در مورد وضعیت سلامتی کنونی شما این امکان را به شما می دهد که در هنگام مصرف هر داروی جدید و یا سعی در هر نوع رژیم غذایی یا وعده غذایی جدید و در حالی که ورزش می کنید تصمیم صحیحی بگیرید، این امر به شما و همچنین پزشک معالج شما را قادر می سازد در موارد اضطراری خصوصاً در موارد اضطراری گام های فوری بردارید. دستگاه گلوکومتر از بروز عوارض جلوگیری می کند، سطح نامتعادل قند خون احتمالاً در هر دو شرایط از جمله سطح گلوکز خون بالا یا پایین ، عوارض زیادی برای سلامتی ایجاد خواهد کرد. با این وجود ، هنگامی که فرد دیابتی به طور مرتب از دستگاه گلوکومتر استفاده می کند ، به راحتی می توان از بروز این نوع خطر جلوگیری کرد ، زیرا هرگونه تغییر غیرمعمول در ترک قند به راحتی از طریق این دستگاه تست در خانه شما قابل کنترل است.

شرکت معتبر دستگاه قندخون در ساری

شرکت معتبر دستگاه قندخون در ساریدستگاه قندخون رایگان در میان مناطق محروم پخش می شود، توزیع رایگان دستگاه گلوکومتر سبب می شود افراد دیابتی در این مناطق دچار مشکلات جسمی نشوند و از وضعیت قند خون خود آگاه باشند. 

 

در این شرایط ، از دستمال مرطوب الکل مطمئن شوید که انگشت شما قبل از شروع آزمایش کاملاً خشک بماند ، در غیر این صورت می تواند باعث عفونت شود. در حین گرفتن نمونه خون مطمئن شوید که به جای نوک آن را از کنار نوک انگشتان بیرون آورده اید تا مجبور شوید با ناراحتی روبرو شوید. معمولاً نیازی به لک های انگشت نیست ، اما اگر خونریزی از چند قطره بیشتر باشد ، می توانید از بانداژ برای جلوگیری از خونریزی بیشتر استفاده کنید. تمام دستورالعمل ذکر شده در دستورالعمل دستی ارائه شده در جعبه گلوکومتر را بخوانید تا از یک گزارش آزمایش ۱۰۰٪ دقیق اطمینان حاصل شود. برای بیماران دیابتی نوع ۱ ، پزشک دستورالعمل می دهد که چهار یا بیشتر از چهار بار آزمایش گلوکز را انجام دهد که معمولاً باید قبل و بعد از غذا یا بعد از ورزش انجام شود. در موارد بیماری در این بیماران ، طبق دستور پزشک ممکن است بیشتر از زمان معمول آزمایش انجام شود. برای بیماران دیابتی نوع ۲ باید از پزشک سؤال کنند که چه تعداد مکرر و مکرر به آزمایش گلوکز نیاز دارند. طبق دستور پزشك ، آنها می توانند سطح گلوكز موجود خود را در خون بررسی كنند تا وضعیت سلامتی خود را در تعادل مناسب و به صورت كنترل حفظ كنند.