قیمت روز گلوکومتر مچی در بازار ایران

گلوکومتر از انواع دستگاه ها و تجهیزات پزشکی می باشد که امروزه به یکی از وسایل ضروری و لازم برای بیماران دیابتی تبدیل شده است. در بین نمونه های مختلف دستگاه تست قند خون، گلوکومتر مچی یکی از پرفروش ترین این کالاها می باشد.

  • بیشتر بخوانید: دستگاه فشارسنج

این وسیله مانند ساعت بر روی مچ بسته می شود و بدون نیاز به خونگیری، میزان قند خون را اندازه گیری می کند. آخرین قیمت روز گلوکومتر در بازار را می توان از طریق عرضه کنندگان برتر لوازم دیابتی استعلام کرد.

قیمت روز گلوکومتر مچی در بازار ایران

پخش انواع گلوکومتر در حجم بالا

پخش انواع گلوکومتر در حجم بالاافرادی که دارای دیابت نوع ۱ و یا ۲ هستند مقدار انسولین تشریح شده در بدنشان با مشکل روبرو است، بنابراین باید مرتب قند خون را جهت سوخت و ساز بهتر و در نتیجه یک زندگی سالم تر کنترل کنند.کنترل قند خون موجب می شود که افراد دچار بیماری دیابت، رژیم غذایی خود را به درستی انتخاب کنند و از طرف دیگر بتوانند میزان قند خون خود را در محدوه نرمال و طبیعی نگه دارند.

بر اساس آمارهای اعلام شده از طرف سازمان بهداشت، در کشور ما حدود ۴ تا ۵ میلیون نفر مبتلا به بیماری دیابت می باشند، بنابراین هر خانواده و یا فردی که مرض قند دارد، نیازمند این دستگاه است. به غیر از فرد دچار بیماری قند خون، کلینیک های درمانی و مطب پزشکان نیز نیاز به انواع دستگاه گلوکومتر و یا تست قند خون دارند.

  • بیشتر بخوانید: دماسنج

پخش و فروش گلوکومتر در انواع مختلف آن از طریق مراکز و شعب معتبر در سراسر کشور در حجم های مختلف عمده و یا جزئی در حال انجام می باشد. مشتری و یا مدیر مرکز درمانی باید بر حسب نیاز و کارایی، گلوکومتر را خریداری نماید.

عرضه عمده گلوکومتر با حمل و نقل استاندارد

عرضه عمده گلوکومتر با حمل و نقل استانداردامروزه در سراسر کشور و در شهرهای مختلف، مراکز کوچک و بزرگی درمانی وجود دارند که نیازمند دستگاه تست قند خون در نمونه های متنوع می باشند. به غیر از این مراکز بیماران خانگی نیز از عمده مصرف کنندگان گلوکومتر می باشند.شرکت های تولید کننده ایرانی و یا وارد کننده با عرضه گلوکومتر رایگان و عمده، از طریق حمل و نقل استاندارد به مراکز خاص، موجب ارائه خدمات هر چه بیشتر و بهتر به بیماران شده اند.

فروشنده گلوکومتر، این دستگاه پزشکی مهم و ضروری را در نمونه های مختلف زیر به دست مشتریان می رساند:

  • دستگاه قند خون خانگی (سوزنی)
  • دستگاه قند خون مچی (بدون سوزن)
  • دستگاه قند خون بدون نوار

هر کدام از دستگاه های بالا دارای کارکردهای خاصی هستند و برای موارد مخصوصی به کار می روند. مثلا دستگاه قند خون بدون نوار برای کودکان و یا افرادی که بر اثر ضعف بدن، توانایی تحمل ناشی از خونگیری را ندارند، بسیار کارآمد است. این دستگاه با استفاده از سنسور کار می کند و دارای مزایای زیر می باشد:

  • قند خون را تا هشت ساعت قبل نیز نشان می دهد.
  • این دستگاه ضد آب است و حتی در استخر و حمام هم کاربری دارد.
  • این دستگاه بهترین روش برای حفظ سلامتی کودکان دارای دیابت می باشد.

آرشیو بهترین دستگاههای گلوکومتر در بازار ایران

آرشیو بهترین دستگاههای گلوکومتر در بازار ایران

بالا رفتن و پایین آمدن قند خون که همان بیماری دیابت است تاثیر بسیار زیادی بر روی سلامت دارد. اگر این بیماری به حال خود رها شود و کنترلی روی آن صورت نگیرد عوارض زیر را به همراه خواهد داشت:

  • بروز سکته قلبی و مغزی
  • مشکلات کلیوی
  • عارضه های چشمی
  • مشکلات پا همچون قطع کردن انگشتان و پا
  • و …

جهت جلوگیری از عوارض بالا، هر فرد دارای دیابت باید از دستگاه تست قند خون استفاده کند. بنابراین بازار گلوکومتر ایران برای عرضه خدمات هر چه بهتر و بیشتر به مشتریان، با دو شیوه حضوری و یا اینترنتی فعالیت دارد.

  • بیشتر بخوانید: دماسنج لیزری

تولید کننده گلوکومتر در ایران با ساخت دستگاه های تست قند خون در بهترین کیفیت، این کالا را به دست مراکز درمانی و بیماران خانگی می رساند. جهت تهیه بهترین دستگاه گلوکومتر باید به موارد و نکات خاصی همچون کاربرد دستگاه، قیمت، ابزارهای جانبی، طرز استفاده و … دقت و توجه ویژه ای داشته باشیم.علاوه بر دقت به موارد بالا، مشاوره و راهنمایی از فروشنده معتبر نیز کمک شایانی به خریدار می کند.

میزان سود تجارت گلوکومتر در بازار جهانی

میزان سود تجارت گلوکومتر در بازار جهانی

بیماری دیابت یکی از انواع بیماری متابولیکی می باشد. این بیماری فقط مختص به ایران نیست و در تمام جهان گسترش دارد، به طوری که بر اساس آمارهای اعلام شده جمعیت افراد مبتلا به مرض قند، از ۴۰۰ میلیون نفر هم بیشتر می باشد. آمار بر اساس موارد زیر تفکیک شده است:

  •  بيش از نيم ميليون كودک و نوجوان ۱۴-۰ ساله در جهان به ديابت نوع ۱ مبتلا هستند.
  •  ۴۱۵ ميليون نفر از بزرگسالان ۷۹-۲۰ ساله مبتلا به ديابت هستند.
  •  ۱۹۳ ميليون نفر بدون تشخيص هستند.

در تمامی جهان برای رفاه حال بیماران دستگاه های پایش و کنترل قند خون ساخته و به بازار روانه شده است. شرکت های ارائه دهنده تجهیزات پزشکی از میزان سود بالا در هزینه تجارت انواع دستگاه های گلوکومتر در تمامی کشورهای جهان خبر می دهند.

مکان های خریداری گلوکومتر‌ خانگی در تبریز

مکان های خریداری گلوکومتر‌ خانگی در تبریز

بیماران دیابتی در تبریز گلوکومتر خانگی را از کجا می توانند تهیه کنند؟ به غیر از فروشگاه گلوکومتر ایرانی که به صورت حضوری در تبریز فعال می باشد، مشتریان می توانند به سایت گلوکومتر خانگی مراجعه کنند و دستگاه مورد نظر خود را به راحتی تهیه نمایند.

حرید از سایت های معتبر موجب می شود که شما به راحتی و در سریع ترین زمان ممکن و همچنین با پرداخت هزینه کمتر، دستگاه تست قند خون را همراه با وسایل جانبی همچون سوزن، نوار تست، کیف مخصوص و … در محل مورد نظر دریافت نمایید.

بیمار باید در نظر داشته باشد که برای تست قند خون با گلوکومتر خانگی، حتما دفترچه این دستگاه را مطالعه کند و یا از پزشک و یا کارشناس مربوطه بخواهد تا برایش توضیحات لازم را بدهد.

  • بیشتر بخوانید: فشارسنج جیوه ای

همچنین قبل از استفاده از دستگاه باید دست ها به خوبی شسته شوند و انگشتی که می خواهد از آن خون بگیرد با الکل ضد عفونی گردد.

معتبرترین وارد کننده گلوکومتر مچی در کشور

معتبرترین وارد کننده گلوکومتر مچی در کشورخریدار گلوکومتر مچی می تواند این کالا را از معتبرترین نمایندگی های وارد کننده در کشور تهیه کند. این دستگاه به دلیل استفاده راحت تر و همچنین عدم نیاز به خونگیری در بین بیماران دیابتی محبوب واقع شده است. عملکرد این دستگاه بدین صورت است که از طریق پوست و با استفاده از جریان الکتریکی قند خون را مشخص می کند.

مدل دستگاه گلوکومتر مچی در بازار در برندهای مختلفی موجود می باشد. مصرف کننده و یا بیمار باید بر حسب بودجه و اولویت بندی هایی که از دستگاه انتظار دارد، بهترین برند و مدل را انتخاب نماید.