فوم سقفی نسوز به طور هوشمند باز سازی میشود!

SPF در واقع به عنوان یک ماده سقفی با شیب کم برای ساختمان های تجاری در دهه 1960 شروع شد، اما فروش آن تا 30 سال دیگر افزایش نیافت که به عنوان یک محصول عایق محبوبیت پیدا کرد.

این روزها حدود 10 درصد از فروش فوم سقفی نسوز برای کاربردهای سقفی است.

دانکن گفت: اسپری فوم عایق و آب بند را در یک عملیات پایین می‌آورد و سپس روی آن را با پوششی می‌پوشانید تا از آفتاب محافظت کند و کارتان تمام شد.

این کار نسبت به اکثر سیستم‌های سقفی بسیار کم‌تر و در برخی موارد هزینه کمتری دارد. اما واقعاً آنقدر رشد نکرده است.

فوم

برنامه های صدور گواهینامه جدید و آموزش برای پیمانکاران تنوع بیشتری را در نحوه مونتاژ سقف ها فراهم کرده است، اما محدودیت های آب و هوایی همچنان وجود دارد.

دانکن گفت: “شما فقط می توانید فوم را در هوای خشک اسپری کنید و باید گرم باشد.” پیمانکاران کف پاشی سقف در سیاتل بسیار اندک هستند زیرا باران بسیار زیاد است و زمان زیادی برای سمپاشی ندارند.

اما در آریزونا و تگزاس بسیار محبوب است، جایی که خشک است و آنها می توانند در تمام سال کار کنند.

SPF های سلول بسته همچنین در حال یافتن راه خود به سیستم های سقف در مناطق مستعد طوفان هستند، جایی که آنها در زیر سقف های تخته سه لا استفاده می شوند تا مقاومت در برابر باد را تا سه برابر افزایش دهند.

این بدان معناست که اگر یک خانه قدیمی در فلوریدا بگیرید، فرض کنید که قبل از سال 2000 ساخته شده است، و اگر فقط 2 اینچ فوم سلول بسته را زیر آن تخته سه لا بپاشید، در طوفان رده 3 بلند نمی شود در حالی که در گذشته این کار را انجام می داد.

فوم سلول بسته یک مانع آب ایجاد می کند. اکثر خانه ها در اثر طوفان، زونا و زیرانداز خود را از دست می دهند و این باعث نشتی سقف ها می شود.

هنگامی که آب وارد خانه ها می شود، دیوارهای خشک شما خراب می شود و فضای داخلی خانه می تواند یکپارچه شود، حتی اگر سقف بدون زونا در جای خود باشد.

با فوم سلول بسته، تخته سه لا را می‌بندد و خانه زنده می‌ماند. شما باید زونا جدید بپوشید اما داخل خانه خشک می ماند.