رشته پلویی سنتی در لیست اقلام پرسود تجاری قرار گرفت!

زمین های کشاورزی بخشی از زمین های زیر کشت کاربردی است. رشته پلویی سنتی برای حمایت از امنیت غذایی به دلیل تامین نیازهای منطقه ای و تجارت ضروری است. همراه با رشد جمعیت، وجود آن در معرض تهدید سایر منافع مانند املاک، صنعت و غیره است.
زمین کشاورزی استراتژیک است و نقش مهمی در اقتصاد کشور دارد پایداری به ویژه در ایجاد شغل و ارائه غذا در داخل کشور. این مطالعه با هدف از وجود مزارع برنج در شهرستان ماکاسار اطلاع داشته باشید. داده های مورد استفاده در این پژوهش اولیه و
ثانویه، با استفاده از روش توصیفی کمی.

ماکارونی

نتیجه نشان می دهد که وجود مزارع برنج هنوز با مساحت 2636 هکتار در دسترس است و همچنان مورد استفاده مردم است. استفاده از زمین همواره همراه با رشد جمعیت پویا و در حال توسعه بوده است. آی تی باعث جابجایی زمین به دلیل ساخت خانه های زندگی، برای کشاورزی، زمین های غیر کشاورزی و غیره می شود.

زمین است یک شیء پیچیده تحقیقاتی و در نظر گرفتن نمی تواند به تنهایی، بلکه تعامل با بیوفیزیک آن باشد اطراف. موفقیت در افزایش تولیدات کشاورزی به برنامه ریزی آن در استفاده از زمین بستگی دارد.

استفاده از زمین به عنوان یک سرمایه استراتژیک و ضروری برای اقتصاد کشور و حفظ الف زندگی پایدار، به ویژه برای ایجاد مشاغل جدید و تامین مواد غذایی در داخل کشور. مردم هنوز هستند آگاه از پتانسیل بخش کشاورزی، حتی اگر دولت تمرکز خود را به این بخش معطوف کرده است.

در همین راستا، کنترل زمین های کشاورزی یکی از سیاست های استراتژیک کشور است برای حفظ صنعت کشاورزی اولیه و ظرفیت عرضه مواد غذایی مرتبط با جلوگیری از طولانی شدن زمان اصطلاح زیان های اجتماعی-اقتصادی از نظر اسمیت، کشاورزی شهری یک فعالیت کشت، فرآوری، بازاریابی و توزیع مواد غذایی، محصولات چوبی و باغبانی که در شهر و اطراف آن اتفاق افتاده است.

تفاوت بین کشاورزی شهری و روستایی نه تنها ناشی از دسترسی به منابع یا زمین است بلکه ناشی از آن است تاثیر صنعتی شدن و شهرنشینی بر اساس نظریه ریکاردی در مورد اجاره، فون تونن بیان کرد که شهرنشینی می تواند پایه تولید برخی از محصولات کشاورزی را تعیین کند.

فن آوری، و شدت مزارع. شولتز سپس این فرضیه را مطرح کرد که در حالی که صنعت در شهرهای در حال توسعه سریعتر از بازار آن، عامل تولید و محصول کشاورزی خواهد بود.