درآمد میلیاردی با فروش زیتون پرورده فله در بازار

زیتون Lucques نوعی زیتون سبز روشن از فرانسه با شکل غیر معمول است.

این زیتون‌های سبز کوچک به شکل کلیه، زیتون پرورده فله خوبی هستند و طعم شیرین آجیلی ملایمی دارند. برخی می گویند طعم زیتون لوک شبیه بادام یا آووکادوی کره ای است.

برخلاف بسیاری از انواع زیتون، زیتون Lucque قهوه ای یا سیاه نمی شود، اما حتی زمانی که کاملا رسیده است سبز می ماند.

زیتون لوک

Niçoise Olives
زیتون Niçoise نوعی زیتون فرانسوی است که در واقع همان رقم زیتون ایتالیایی لیگوریان است. این روش پخت است که این زیتون فرانسوی را از همتای ایتالیایی خود متمایز می کند.

زیتون Niçoise یک زیتون قهوه ای تیره است که یافتن آن در خارج از فرانسه دشوار است. زیتون های قهوه ای به مدت 6 ماه در آب نمک دریا پخته می شوند و طعم متمایز خود را ایجاد می کنند.

زیتون

آن ها که به عنوان زیتون سفره خورده می شوند، طعم آجیلی شدیدی با رنگ های تلخ دارند.

نیون زیتون
زیتون نیون یک نوع زیتون فرانسوی واقعی است که پس از رسیدن کامل برداشت می شود.

به طور معمول، زیتون های Nyon زیتون های سیاه کوچکی هستند که در نمک یا روغن خشک می شوند. این به زیتون های سیاه پوستی جویدنی و چروکیده می دهد. زیتون سیاه طعم تلخ و در عین حال ملایمی دارد که با افزودن رزماری یا آویشن می توان آن را تقویت کرد.

زیتون پیکولین
یکی از محبوب ترین زیتون های سبز در فرانسه، Picholine در حال حاضر یک نوع زیتون محبوب در سراسر جهان است.

زیتون پیکولین در ابتدای فصل به رنگ سبز برداشت می شود و در آب نمک پخته می شود. زیتون سبز محبوب طعم میوه ای دارد و اغلب به عنوان یک کوکتل زیتون سبز استفاده می شود.

برخی از پرورش دهندگان زیتون، زیتون سیاه پیکولین را در پایان فصل برداشت می کنند که در آن گوشت گوشتی برای تولید روغن فشرده می شود.