جوراب نانو ضد بو که به هیچ عنوان لکه نمیگیرد!

جوراب‌های فشرده نانو علاوه بر افزایش جریان خون، به لطف پوشش عالی، برای ایجاد مقاومت در برابر عوامل بیماری‌زا طراحی شده‌اند که به جوراب نانو ضد بو معروف هستند.

اگرچه هیچ فناوری پیشرفته ای در طراحی این جوراب ها دخیل نیست، اما بسیار موثر هستند و وظیفه خود را انجام می دهند.

علاوه بر این، آنها نسبتا سبک وزن هستند زیرا با ذرات کوچکتر از مواد استاندارد طراحی شده اند.

جوراب های فشاری برای افراد مبتلا به نوروپاتی محیطی حیاتی است و این نوع نوروپاتی اغلب به دلیل دیابت ایجاد می شودو با این حال، با الکلیسم، شیمی درمانی در درمان سرطان، جراحات، و قرار گرفتن در معرض سموم مضر نیز همراه است.

جوراب نانو ضد بو
در درجه اول، نوروپاتی محیطی پاها را تحت تاثیر قرار می دهد و با این حال، می تواند روی دست ها نیز تأثیر بگذارد و پای مبتلا به نوروپاتی محیطی شکننده و مستعد ابتلا به عوارض مختلف است و در نتیجه، کفش‌های مناسب، مانند جوراب‌های فشرده، به شدت توصیه می‌شود.

فناوری نانو که در طراحی جوراب های فشاری گنجانده شده است برای افراد مبتلا به نوروپاتی بسیار مفید است و این جوراب ها ضد رطوبت، ضد باکتری و مقاوم در برابر آب هستند و از آنجایی که افراد مبتلا به نوروپاتی باید پاهای خود را خشک و در محیطی سالم نگه دارند، جوراب های فشاری به یک محصول ضروری تبدیل شده اند.

علاوه بر این، استحکام و قابلیت ارتجاعی جوراب های فشاری بی بدیل است و این باعث می شود که برای افزایش گردش خون در اطراف اندام تحتانی ایده آل باشد.

افراد مبتلا به نوروپاتی دیابتی معمولاً از گردش خون ضعیف رنج می برند و برای کمک به افزایش گردش خون به کفش های گشاد و غیر منقبض نیاز دارند.

افزایش سطح قند خون مرتبط با دیابت اغلب به سیستم گردش خون و عصبی آسیب می رساند و افراد مبتلا به آسیب عصبی دیابتی، حساسیت اطراف پاهای خود را کاهش می دهند و آنها را مستعد آسیب می کند.