تاثیر فوق العاده مایع دستشویی بوژنه در کودکان!

بچه های مدرسه ای نسل بعدی ملتی هستند که سلامتی آنها باید باشد نگهداری، بهبود و محافظت می شود. تعداد سن مدرسه که است بسیار بزرگ که 30 درصد از کل جمعیت اندونزی را تشکیل می دهد، عصر طلایی برای القا است.

رفتار پاک و سالم به طوری که کودکان مدرسه ای پتانسیل را به عنوان عوامل تغییر داشته باشند ترویج القای رفتار پاک و سالم، هم در محیط مدرسه، هم در خانواده و جامعه. مدارس نقش مهمی در آموزش و تشویق عادات شستن دست ها با مایع دستشویی بوژنه دارند در سنین پایین، زیرا عادات شستن دست‌ها که در مدرسه آموخته می‌شود، می‌تواند تا آخر عمر باقی بماند.

علاوه بر این، کودکان همچنین عوامل بالقوه تغییر برای محیط اطراف هستند. تلاش برای با ارائه آموزش در مورد سلامت می توان زنجیره شیوع بیماری را شکست سبک زندگی به کودکان؛ این مهم است زیرا کودکان زمان زیادی را در مدرسه می گذرانند.

مایع

شستن دست ها یک اقدام پیشگیری و کنترل بیماری است که بخشی از تمیزی مدارس است برنامه سبک زندگی سالم. شستن دست در اندونزی تبدیل به یک نشده است فرهنگی که توسط جامعه گسترده تر اعمال می شود. در زندگی روزمره، بسیاری دست های خود را می شویند.

فقط قبل از غذا با آب، در حالی که شستن دست ها با صابون بعد از غذا انجام می شود. شستن دست ها با صابون یکی از اقدامات بهداشتی با تمیز کردن دست ها و انگشتان است آب و صابون توسط انسان تمیز شود و زنجیره میکروب ها را بشکند.

شستن دست با صابون همچنین به عنوان تلاش برای جلوگیری از بیماری شناخته می شوند. این کار به این دلیل انجام می شود که دست ها اغلب عامل هستند که حامل میکروب هستند و باعث انتقال عوامل بیماری زا از فردی به فرد دیگر می شوند، چه به صورت مستقیم یا تماس غیر مستقیم.

قبل از شستن دست ها پخت و پز یا خوردن از اهمیت آستانه ای مشابه با شستن دست ها پس از استفاده برخوردار است
دستشویی برای جلوگیری از بیماری های عفونی در مقایسه، مطالعه ما نشان داد که شستن دست ها همانطور که در مطالعات دیگر مشخص شده است، قبل از پختن یا غذا خوردن کمتر از بعد از توالت است.