بهترین نوع قهوه تیم برشته‌کاری ما تضمین می‌کند

تیم برشته‌کاری ما تضمین می‌کند که تمام قهوه برای لاغری شکم و پهلو ما مستقیماً از مزارع منحصر به فرد در مقیاس کوچک یا قهوه‌های درجه یک حراج معامله می‌شوند. از برشته کردن در محل تا فنجان دقیق، هر قطره از قهوه ما از تفسیر ما از دم کردن عالی صحبت می کند. 70 درصد از محبوب‌ترین هاوس ترکیب ما از طریق خیریه‌ها و شرکت‌های اجتماعی در سراسر جهان به جوامع کشاورز قهوه برمی‌گردد.

تحصیلات
Coffee Academïcs به طور مستمر بر روی آموزش باریستا و همچنین تجهیزات برتر دم کردن، سرمایه گذاری کرده است. این به خاطر برنامه های جامع آموزش اندازه لباس بافتنی نوزاد برای اهداف حرفه ای و سرگرمی شناخته شده است.

The Coffee Academïcs با اشتیاق برای ایجاد فرهنگ و جامعه قوی‌تر شومیز یقه کراواتی در آسیا، خدمات آموزشی خود را از تیم‌های داخلی به مشتریان در کل گسترش می‌دهد و کارگاه‌ها و رویدادهایی را به رهبری مربیان واجد شرایط قهوه و همچنین برنامه‌های صدور گواهینامه بین‌المللی به رسمیت شناخته شده برای عموم ارائه می‌کند.

کارگاه‌های قهوه ما شامل کلاس‌های قدردانی از طرز تهیه کیک ساده وانیلی در قابلمه دوره‌های دارای گواهینامه SCA یا Q-Grader انجمن تخصصی قهوه، و جلسات حجامت فنجان برتری است.

  • منابع:
  • تبلیغات: 
    1. آشنایی با چند نوشیدنی که برای صبح زود مناسب است!
    2. تولید روشویی با ضایعات پلاستیکی!
    3. آیا با مصرف یک گرم پودر هسته خرما از طریق دماغ می توان آینده را دید؟!
    4. انبار کولر که در آتش سوزی سالم ماند!